Niedawno byłem w Teatrzer Wybrzeże i w ręce wpadło mi papierowe wydanie repertuaru. Trzeba przyznać, że jego kolejne wydania są naprawdę piękne, ale niestety są bardzo kolorowe i czasem wydawane na papierze o wysokiej gramaturze.

Wobec powyższego poszperałem trochę, znalazłem odpowiednie kontakty i spróbowałem:

  • 2020-01-06 – Napisałem do Kierownika działu promocji i marketingu:
    • Zwróciłem uwagę na mnogość kolorów, “ciężki” papier i niekorzystne dla daltonistów barwy a także pokazałem przykład konferencji Smart Metropolia 2019, gdzie wszystkie materiały były projektowane w 2 kolorach, z maksymalnym wykorzystaniem powierzchni.
    • Zasugerowałem wykorzystanie papieru z recyklingu.
  • 2020-01-07 – Otrzymałem pozytywną odpowiedź (podziękowanie) i zapewnienie, że moje uwagi zostały przekazane do grafika i działu artystycznego, który akceptuje główne założenia plakatów.

Ciekaw jestem, czy moja wiadomość odniesie jakiś realny skutek…